Ir al contenido principal

ANÀLISI DE PUBLICITAT



DESIGUAL

El producte és una nova col·lecció de roba femenina per la temporada tardo-hivern, creada per l'empresa Desigual. El target d'aquesta campanya son les dones de joves a adults i amb un nivell social-econòmic mitjà-alt.
Els recursos utilitzats són les exageracións ja que la roba anunciada activa a les dones quan se la posen, l'imatge de marca ja que apareix el logo al final i l'aparició de famoses com Lia Kim. L'anunci en realitat ens vol vendre una col·lecció de roba encara que sembla que nomès ens vengui cazadores texanes i pantalons texans.


VODAFONE
           
El producte és la companyia telefònica i les ofertes que ens ofereix, ja que semblen molt bones. Agosto es l'empresa que ha fet l'anunci. El target d'aquesta campanya son els joves, els young adults i els adults.
Els recursos utilitzats són la disonància cognitiva, els imperatius, les cançons conegudes i les noves tecnologies.





UNICA
 
El producte és un perfum femení on el target de la campanya són les dones de joves a adults i amb un nivell social-econòmic alt. Els recursos utilitzats en l'anunci són el product placement en famoses espanyoles com Elena Amaya, l'imatge de marca i utilitzen el sexe implicit perque intenta seduir .

Comentarios